Ajankohtaista - EmCe

Asiakastuen palvelumallimme uudistuu

Kirjoittanut Susanna Lindström | 16.5.2023 8:11

Haluamme vastata asiakkaiden palautteeseen ja tarjoamme jatkossa asiakkaillemme uuden asiakastuen palvelumallin, jossa meihin asiakastuen sovelluskonsultteihin on helppoa ja vaivatonta ottaa yhteyttä. Saat ammattilaisiltamme nopeasti apua silloin, kun sitä tarvitset: 


  • Tarjoamme ilmaisia koulutuksia EmCe-ohjelman käyttäjille
  • Asiakastuen puhelinpalvelun hinta laskee
  • Järjestämme isoimmista versiopäivityksistä ilmaisia webinaareja
  • Asiakaspalvelussamme sinua palvelee jatkossakin aito asiantuntija

Ilmaiset koulutukset ovat oikotie osaajaksi

Tarjoamme sinulle jatkossa ilmaisia koulutusvideoita, jotka vaihtelevat lyhyistä ohjevideoista pidempiin talous- ja palkkahallinnon teemakoulutuksiin. Voit katsoa videoita silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Jos sinulle herää jokin tärkeä kysymys koulutuksen aikana, voit lähettää kysymyksen osoitteeseen koulutus@emce.fi

Kaikki ilmaiset opasvideot ja koulutustallenteet löydät täältä >> Julkaisemme sivullemme kuukausittain uusia videoita, joten seuraathan sivuamme aktiivisesti!

Asiakkaillamme on edelleen mahdollisuus syventää järjestelmäosaamista suunnittelemalla yrityksellesi oma koulutuskokonaisuus, olipa kyse yksittäisestä uudesta työntekijästä tai suuremmasta ryhmästä. Koulutuksen sisältö, painotukset, ajankohta ja kesto sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa. Yrityksellesi räätälöidyt koulutukset ovat maksullisia. Ota yhteyttä koulutus@emce.fi ja suunnitellaan yhdessä yrityksellesi sopiva koulutuspaketti!

Asiakastuen puhelinpalvelun hinta laskee

Nyt asiakastukeen soittaminen on sinulle helppoa ja vaivatonta. Asiakastukemme ja käytön opastus maksaa sinulle jatkossa vain 30 snt/min sis. alv 24% + pvm

Asiakastukemme palvelee sinua tutussa numerossa: 

  • 0600-17250 arkisin klo 8 - 16

NAV/BC-asiakkailla ei ole mahdollista käyttää puhelinpalvelua.

Voit jatkossa ottaa meihin yhteyttä myös sähköpostitse. Asiakastuen sähköposti on asiakastuki@emce.fi. Jotta pääsemme ratkaisemaan asiasi ripeästi, kerrothan viestissä asian/ongelman kuvaamisen lisäksi:

  • Mitä tuotetta (EmCe Taloushallinto, EmCe Palkkahallinto, EmCe 365, IR) tukipyyntösi koskee?
  • Jos olet tilitoimiston asiakas, lisääthän sähköpostiin myös yrityksesi tiedot, sekä minkä tilitoimiston asiakas olet.  

Olemme täällä sinua varten, älä epäröi ottaa yhteyttä!

Uusista versiopäivityksistä webinaari

Pidämme sinut ajan tasalla kaikista versiomuutoksista, jotta tiedät mitä tapahtuu, miksi ja milloin. Järjestämme jatkossa isoimmista versiomuutoksista ilmaisen webinaarin. Saat kutsun webinaariin sähköpostitse ja samassa sähköpostissa kerromme myös version merkittävimmistä muutoksista. Voit myös kuunnella uusimman webinaaritallenteen sivuiltamme. Jos et ole vielä uutiskirjeen tilaaja, tilaa se tästä! Lisäksi löydät tiedon kaikista versiopäivityksistä tuttuun tapaan tukisivustoltamme

Aito asiantuntija aina apunasi

Asiakastuessa sinua palvelee aina kotimainen aito asiantuntija. Meillä asiakaspalvelussa sinua auttaa samat sovelluskonsultit, jotka ovat olleet mukana järjestelmäsi käyttöönottoprojektissa ja tuotekehityksemme tehdään 100% Suomessa.