EmCen asiakastuen palveluajat juhannusviikolla

EmCen asiakastuki palvelee juhannusviikolla seuraavasti:

  • Torstaina 24.6. kello 8-14
  • Juhannusaattona perjantaina 25.6. olemme suljettu

Muuten asiakastukemme palvelee kesän ajan normaalisti, arkisin kello 8-16 puhelimitse 0600-17250 (3,18 €/min+ pvm) ja osoitteessa tuki.emce.fi

Olethan myös huomannut tukisivustolta löytyvän ohjekirjan? Sieltä löydät mm. vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin sekä ohjeita ja käyttövinkkejä ohjelmiston perustoimintoihin. Tutustu ohjekirjaan >

Hyvää Juhannusta ja aurinkoista kesää!

Ilmoittaudu Ostolaskujen sähköinen kierrättäminen -webinaariin!

ostolaskut-2Tule kuulemaan ostolaskujen sähköisestä kierrättämisestä EmCe 365 -palvelussa! Haluamme sinun olevan tietoinen kaikista uusista ja parannetuista ominaisuuksista, mitä uusi versio tuo tullessaan. Olethan valmis, kun on aika viedä ostolaskut uudelle tasolle?

Webinaari: Ostolaskujen sähköinen kierrättäminen

Aika: ti 17.8.2021 klo 9
Kesto: 30 min.

EmCe 365 tuotepäällikkö Anna Kallas kertoo mm.:

  • Uuden version tausta ja status
  • Mitä sähköinen ostolaskujen kierrätys EmCe 365 -palvelussa käytännössä tarkoittaa
  • Uudet ominaisuudet ja näkymät
  • Syksyllä odotettavissa olevat ominaisuudet
  • EmCe 365 App
  • Julkaisuajankohta ja käyttöönotto
  • Kysymyksiä & vastauksia

Ole valmiina syksyn tullen ja ilmoittaudu jo nyt!
Ilmoittaudu tästä »


Mikäli käytössäsi on aikaisempi ostolaskut versio, siirtyminen uuteen versioon on mahdollista heti julkaisun jälkeen. Uuden version käyttöönotto on helppoa ja nopeaa ohjatun käyttöönottotoiminnon avulla. Tulette saamaan tästä lisätietoa ja ohjeet lähempänä julkaisuajankohtaa. Siirtyminen uuteen versioon on maksutonta.

Hyvää Juhannusta ja aurinkoista kesää!