Esittelyssä: EmCe Analyysi

EmCe Analyysi on monipuolinen raportointityökalu, jolla tuotat talouden datasta visuaalisia, ymmärrettäviä ja dynaamisia raportteja päivittäisen päätöksen teon tueksi tutulla Excel -työkalulla. 

EmCe Analyysi sai odotetun päivityksen ja palvelee nyt entistä paremmin raportoinnin tarpeita. Raportointi hyödyntää tuttua Excel-integraatiota, joka mahdollistaa liiketoimintasi kehityksen seurannan läpi koko ohjelman. Se antaa monipuoliset työkalut esimerkiksi taloushallinnon, palkanlaskennan, tilaustenkäsittelyn ja varaston tietojen analysointiin. Et tarvitse erillisiä raportointijärjestelmiä, vaan otat tutun Excelin ja sen ominaisuudet paremmin hyötykäyttöön. 

Luo omia tai hyödynnä valmiita pohjia

Käytä valmiita raporttinäkymiä yleisimmistä avainluvuista tai luo omia uusia raportteja haluamistasi tietolähteistä. Hyödynnä tietojen haussa eri dimensioita ja tarkastele tietoja eri näkökulmista. Julkaise ja jaa raportit organisaatiosi käyttöön tallentamalla ne käytössäsi jo oleviin  pilvipalveluihin, kuten OneDriveen ja Sharepointiin. Tutustu EmCe Analyysin toimintaan alle olevasta videosta. 

Katso video uudesta EmCe Analyysistä 

EmCe_Analyysi_raportointi

Mikäli EmCe Analyysi ei ole vielä sinulle tuttu ominaisuus, lue lisää siitä ja muista hyödyllisistä Excel-integraatioista, mitä meillä on tarjota valmiina EmCe Talous- ja Palkkahallinnon järjestelmään. Lue lisää tästä >

Ominaisuuden edut:

        • Käytössäsi tuttu Excel-työkalu
        • Pääset alkuun valmiilla raporttipohjilla
        • Luo omia raportteja tarpeen mukaan
        • Julkaise ja jakele hyödyntäen omia pilvitallennustiloja, kuten OneDriveä ja Shareponttia
        • Käytettävissä ilman Citrix-kirjautumista
        • Helppo ja nopea käyttöönottaa

Miten saat EmCe Analyysin käyttöösi? 

Ota yhteyttä omaan myynnin yhteyshenkilöösi tai lähetä tarjouspyyntö. Palvelu on otettavissa käyttöön helposti ja nopeasti.