EmCe Analyysi on monipuolinen raportointityökalu, jolla tuotat talouden datasta visuaalisia, ymmärrettäviä ja dynaamisia raportteja päivittäisen päätöksen teon tueksi tutulla Excel -työkalulla.
EmCe Analyysi sai odotetun päivityksen ja palvelee nyt entistä paremmin raportoinnin tarpeita. Raportointi hyödyntää tuttua Excel-integraatiota, joka mahdollistaa liiketoimintasi kehityksen seurannan läpi koko ohjelman. Se antaa monipuoliset työkalut esimerkiksi taloushallinnon, palkanlaskennan, tilaustenkäsittelyn ja varaston tietojen analysointiin. Et tarvitse erillisiä raportointijärjestelmiä, vaan otat tutun Excelin ja sen ominaisuudet paremmin hyötykäyttöön.
Käytä valmiita raporttinäkymiä yleisimmistä avainluvuista tai luo omia uusia raportteja haluamistasi tietolähteistä. Hyödynnä tietojen haussa eri dimensioita ja tarkastele tietoja eri näkökulmista. Julkaise ja jaa raportit organisaatiosi käyttöön tallentamalla ne käytössäsi jo oleviin pilvipalveluihin, kuten OneDriveen ja Sharepointiin. Tutustu EmCe Analyysin toimintaan alle olevasta videosta.
Mikäli EmCe Analyysi ei ole vielä sinulle tuttu ominaisuus, lue lisää siitä ja muista hyödyllisistä Excel-integraatioista, mitä meillä on tarjota valmiina EmCe Talous- ja Palkkahallinnon järjestelmään. Lue lisää tästä >
EmCe Analyysi on ohjelman maksullinen lisäominaisuus, joka on otettavissa käyttöön helposti ja nopeasti. Hinta 25€ / käyttäjä / kuukausi. Ota yhteyttä myyntiin tai omaan myynnin yhteyshenkilöösi.
Mikäli haluat saada kaiken hyödyn irti EmCe Analyysistä, kannattaa osallistua syksyllä järjestettävään EmCe Analyysi -koulutukseen. Tutustu koulutukseen tästä ja ilmoittaudu mukaan!