Maaliskuun alusta alkaen palvelupyynnöt EmCen asiakastukeen lähetetään uuden asiakastukisivun kautta lomakkeella osoitteesta tuki.emce.fi. Tämä sivu kannattaa lisätä suosikkeihisi, jotta löydät sinne myös jatkossa helposti ja nopeasti.
Lomake ohjaa sinua antamaan tarvittavat tiedot tukipyyntöön, joka auttaa asiakaspalvelijoitamme ongelman selvitystyössä.
Valitse kumpaa järjestelmää käytät: EmCe-ohjelmistoa vai Microsoft Dynamics 365 Business Central (ent. Dynamics NAV).
VINKKI! Lisää aina kun mahdollista kuvakaappaus virheilmoituksesta tai ongelmatilanteesta. Kuva kertoo meille usein enemmän kuin tuhat sanaa. Jos haluat liittää useamman kuin yhden liitteen lomakkeelle, pidä Ctrl (PC) tai Command (Mac) -näppäin pohjassa ja valitse halutut liitteet.
Huom! Ethän lähetä salasanoja tai mitään muuta salaista/henkilökohtaista tietoa tällä lomakkeella.
Mikäli sinulla on tarve lähettää arkaluontoiseksi luokiteltavaa aineistoa meille palvelupyynnön ratkaisemiseksi, mainitse tästä lomakkeella ja asiantuntijamme opastavat sinulle tietoturvallisen tavan toimittaa aineistoja.
Muista, että saat yhteyden asiantuntijoihimme myös puhelimitse. Puhelintukemme palvelee sinua tutussa numerossa 0600-17250 arkisin kello 8-16 (3,18€/min+pvm). Microsoft Dynamics 365 Business Central (ent. NAV) -asiakkaita palvelemme vain palvelupyyntölomakkeen kautta.
Katso vinkit uuden tukisivuston käyttöön tästä >>
Asiakastukisivustolta löydät uudistuneen koulutusvalikoimamme sekä ohjeita ja käyttövinkkejä EmCen käyttöön. Tutustu sivuun ja lisää se suosikkeihin!