Tervetuloa EmCe asiakastukeen – näin käytät uutta asiakastukisivustoa

Viime viikolla asiakkaidemme käyttöön avautui uusi asiakastukisivusto, josta löytyy omat osiot sekä EmCe-ohjelmistolle että edustamallemme Microsoft Dynamics 365 Business Central (ent. NAV) -toiminnanohjausjärjestelmälle. Tässä muutamia vinkkejä miten käytät uutta sivustoa.

1. Merkitse ja tallenna osoite selaimesi muistiin, jotta löydät sinne jatkossa helposti ja nopeasti.

2. Hae ja löydä tietoa.

Voit hakea tietoa sivuilta joko hakutoiminnolla tai pikalinkeistä

 

asiakastuen-käyttö-1

asiakastuen-käyttö-2

3. Suosituimmat sisällöt näyttävät ajankohtaiset aiheet ja mitä muut käyttäjät ovat etsineet sivustolta.

4.  Tiedotteet kootusti yhdessä paikassa.

Tiedotevirrasta näet kootusti EmCe-ohjelmiston käyttöä koskevat huolto-, häiriö- ja versiotiedotteet. Löydät tiedotteet myös ryhmiteltynä ylänavigaatiosta.

asiakastuen-käyttö-3

5. Koulutus on oikotie osaajaksi.

Tutustu koulutuskalenteriimme tai syvennä järjestelmäosaamistasi suunnittelemalla oma koulutuskokonaisuutesi, olipa kyse yksittäisestä uudesta työntekijästä tai suuremmasta ryhmästä. Koulutuksen sisältö, painotukset, ajankohta ja kesto sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa.

6. Soita tai lähetä palvelupyyntö asiantuntijalle.

Mikäli et löydä apua ohjekirjasta saat yhteyden asiakastukeemme joko puhelimitse (p. 0600-17250 arkisin kello 8-16 (3,18€/min+pvm)) tai lähettämällä palvelupyynnön lomakkeella. Näin jätät palvelupyynnön asiakastukeen.

Etkö löytänyt etsimääsi asiakastukisivulta?

Ohjekirja täydentyy jatkuvasti, joten jos et löytänyt jotain ohjetta tänään, saattaa se löytyä sieltä jo huomenna. Voit myös vinkata meille aiheita mistä kaipaat ohjeita tai koulutusta. Jätä vinkki tukisivulta tai lähetä viesti osoitteeseen koulutukset@emce.fi.

Tervetuloa uudelle asiakastukisivustolle – käytössäsi 24/7.